Cari Apa?

Rabu, 30 Januari 2013

Penyerahan Dokumen Dana Mangsa Perang Sri Lanka Ke SPRM Oleh Tan Tuan Hat

Wow wow wow!!! Ini lah baru dinamakan Ada TELOR tak sepertimana yang dilakukan puak Pakatan Pembangkang yang hanya pandai menyalak sahaja dalam menfitnah pimpinan Barisan Nasional.

Saksikan video ini:



Amacam DAP? Kalau benda kecik yang amaunnya tak sampai RM 100 Ribu pun sampai sekarang masih gagal nak siasat dan selesaikan kemana pergi wang tersebut macam mana nak urus tadbir negara? Nak kerjasama dengan PAS? PAS pun sampai sekarang wang tabung kutipan Memali lenyap begitu sahaja yang entah berapa juta kutipan pun kita tak tahu.

Pada pendapat, pimpinan DAP perlu tampil menjelaskan kemana perginya wang tersebut kerana sebelum ini mereka berdiam diri apabila pengadu Tan Tuan Hat tampil mendedahkan penyelewengan wang kutipan tersebut. Hari ini Tan Tuan Hat tampil ke SPRM bagi menyerahkan dokumen tersebut dan ini merupakan satu perkara yang pimpinan DAP perlu jawap agar rakyat mengetahui kebenaran nya.

Sebelum ini -- lihat ada yang memberikan respon tentang isu ini dengan menyatakan "Alah amaun kecik je", "BN lagi banyak" "setakat RM 70 ribu pun nak bising" dan lain lain lagi. Bukan amaun yang dipersoalkan dalam pekara ini tetapi ketelusan yang kita seluruh rakyat inginkan dalam isu "Hilangnya Dana wang kutipan parti DAP".

Ke mana wang tersebut hilang? Poket siapa? Siapa PENCURINYA?

C.A.T = Cocky, Arrogant, Tokong~

Tiada ulasan: