Cari Apa?

Memuatkan ...

Isnin, 17 November 2014

MANGKUK UNTUK SI MANGKUK!!

Dah x sepakat ka???

Mai gelak ramai-ramai baca surat ni...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Lawak sungguh!!






DASAR MANGKUK!!!!!

Khamis, 13 November 2014

Fahmi Zainol semakin ketakutan biasiswa kena tarik balik

Eleh!! Dah gelabah mula la kata nak keluarkan fakta la sejarah la. Puiii!!

Hoi Fahmi the Monkey Boy!

Dulu bukan hang ka yang kata hang sanggup dibuang universiti demi menegakkan kebenaran?

La ni bila JPA nak tamatkan pembiayaan hang serta merta awat hang menggelupur kata kerajaan patut tambah baik la, hang ada kuasa la. ADA KUASA??

Kawan-kawan!! Jom kita ramai-ramai!

Puiiiiiiiii

Hoi bongok!

Hang ni masa isi borang biasiswa JPA dulu mesti muka hang syahdu ja kan? Pi sana sini mintak sain borang diakui sah. Kan? Masa tu sanggup la sain agreement akan patuh segalanya supaya hang dapat duit kan? Awat masa tu hang tak tolak atau hentikan biasiswa tu? Hang nak kata itu hak hang?

Woi budak! Hang kata Putrajaya corrupt. Hang kata Putrajaya salah guna kuasa. HANG TAU DAK APA MAKSUD JPA? HANG TAU DAK JPA TU KAT MANA? HANG TAU DAK SAPA NADI PUTRAJAYA? HANG TAU DAK DUIT YANG HANG KEDARAH BERTAHUN-TAHUN NI DIURUSKAN DARI MANA?

Malu betul la ada student tak kenang budi macam ni. Kata nak keluarkan fakta dan sejarah konon. Hang check sejarah hang makan duit JPA tu dulu. Yang hang beli rokok buat hitam mulut dan kuningkan mata hang tu. Yang hang makan nasi kenyang-kenyang lepas tu hang buang kat jamban sambil merokok tu.

Kuasa apa hang ada? Kuasa kuda? Puiii!! Kat dunia ni hang berani la kata kat akhirat ada jawapan nak bagi kalau tuhan tanya. Tapiiiii..kalau tuhan tanya pasaipa hang pengaruh manusia kepada keburukan dan keganasan, hang ada jawapan? Kalau tuhan tanya kenapa hang timbulkan huru hara sedangkan beribu manusia lain tak redha perbuatan hang, hang ada jawapan? Hang tak payah drama sangat la Fahmi oii!

Kenapa pulak kami nak ikut percaya dakyah hang dan jadi bodoh macam hang jugak? Hang tu besaq tara mana sangat nak tunjuk power? Hang kata sanggup dibuang universiti dan hadapi apa saja kemungkinan. La ni tunggu apa lagi?

PI LA BERAMBUS!!

Dah kena sabit macam-macam, meloncat macam beruk nak pertahan diri. Awatnya? Hang kata hang terer!

Anwar mana Anwar? Mana?

Hang pi la minta biasiswa dari Institut Anwar Ibrahim. Dia kan pensyarah kat situ.

Puiiiii

Fahmi Zainol a.k.a Monkey Boy patut guna ini