Cari Apa?

Memuatkan ...

Rabu, 18 Mac 2015

Rafizi beli jet peribadi????

Sekarang ni tengah rancak lagi LIMA'15 kat Langkawi sana tu....tapi geng si pembangkang ni tak habis-habis nak panaskan isu kerajaan dok beli jet baru...Si Rafizi ni memang suka carik "kesalahan" apa yang kerajaan dok buat la ni... agak-agak kalo dia ni yang memerintah semuanya bagus sangat ke??? Kata belajar kat luar negara, macam pandai sangat!!!! beli jet baru tiba-tiba nak babitkan dengan GST????



Hoihhh, hang tau x GST tu apa? nanti hasil dari GST tu p mana? tu la, bila orang terangkan tak mau dengar...pastu p putar belit fakta!!!mengajar orang benda-benda tak betul ni!!!! sudah lah rafizi oiii...



mai tengok ni.....ni la apa jadi bila guna sistem SST.


mai tengok, p mana agak-agak hasil GST ni nanti? sapa pulak yang akan guna kemudahan ni semua???


Berbalik pada isu jet peribadi yang kerajaan baru beli tu, nah...hang amek ni!!!!



Kalau depa takpa!!!!


PUIIIIII!!!!!!!!


Isnin, 16 Mac 2015

Rafizi Jutawan????


Nah, tengok ni... Dalam dok kata Kerajaan ni tak adil, muflis dan kejam dapat jugak dia kumpul harta berjuta-juta lemon...

Amboiiiii....hang kata macam-macam kat kerajaan tapi hang dapat jugak hasil daripada kerajaan selama ni..

Orang tua pesan, dimana bumi dipijak, disitu langit dijunjung.




Sebelum nak mengata tu tengok-tengok sikit...sedar diri tu!!!!

Rabu, 4 Mac 2015

Guan Eng nak bawak feri pulak dah!!!!







VS





Dia buat dah...ingatkan nak bawak ferrari tapi la ni dia sibuk nak bawak feri!!!!

Suruhanjaya Pelabuhan Pulau Pinang (SPPP) baru-baru ni ada buat cadangan untuk menaikkan tambang feri sebab kerugian yang ditanggung. Sebelum ni pon SPPP pernah menaikkan tambang feri tapi masih tak dapat nak cover kerugian yang di alami..

Hmmmmm...akai Guan eng ni memang panjang... sengaja nak menangguk di air yang keruh cuba mengambil kesempatan di atas nasib yang menimpa SPPP. Dia kata kalau serah kat Kerajaan Negeri confirm tak rugi lagi..Amboiiii, cakap besaq hang nooooo....Dia kata lagi kalau Kerajaan Negeri dah ambik alih, kualiti akan ditingkatkan tapi tambang masih sama...hmmmm, macam mana tu?????boleh percaya ka??? jangan esok bila hang dah ambik alih tambang naik 10 kali ganda pulak..nanti kita tengok sapa yang auta!!!!!