Cari Apa?

Selasa, 14 Ogos 2012

Buat Renungan Anak Malaysia!!


Tolong tanya diri masing-masing pernahkan kamu ucapkan syukur hidup dalam Negara Malaysia yang Aman Damai Nie? Rakyat Palestin bersatu demi mempertahankan Negaranya Dari Israel Laknatullah, Tapi Kita Di Malaysia Berpecah Hanya Kerana Perbezaan Warna Bendera, Hanya Kerana Perbezaan Ideologi Politik.. Hanya Sebab Nie Umat Islam Berpecah Belah.. Anak Saya, Anak Kamu Jika Ditakdirkan Lahir Mereka Juga Berhak Untuk Hidup Dalam Negara Yang Aman Dan Harmoni.. Jangan Kita Jadi Salah Satu Punca Negara Kita Dijajah Oleh Bangsa Kapir! Betapa Teruknya Kita Bila Anak Bangsa sendiri terbangsat di tanahair sendiri.. 

Sedih kan. Sedih melihat mentaliti karut orang melayu di malaysia. Hidup tak pernah bersyukur. Negara dah aman damai tapi mereka sendiri yang mengkucar-kacirkan dgn adakan rusuhan yang langsung tidak mendatangkan faedah untuk bangsa dan agama. di mana kekejaman kerajaan sekarang yang penyokong PR laungkan? Sedangkan orang Melayu hidup di malaysia cukup mewah,cukup gemuk dan sihat. tanpa batasan nak bergerak ke sana sini. Bertaubatlah wahai penyokong PR. Gunakan akal anda sebaik mungkin, sebelum nasi menjadi bubur!

Sebelum gugurkan Islam org lain , selidik dulu sama ada Islam kamu dah lengkap atau belum . Adakah kamu menyayangi saudara muslimin kamu seperti yg d tuntut oleh baginda Rasulullah SAW ? adakah kamu berusaha utk menyatukan umat Islam d malaysia atau kamu bersama nik aziz memecahbelahkan perpaduan org Islam dan menggantikannya dgn pakatan ahzab bersama kuffar harbi?

Tiada ulasan: