Cari Apa?

Rabu, 1 Mei 2013

Tian Chua Dah Mulakan Malaysia Spring Stage 1 #PRU13 #LainKalilah #BNBagus #BetterNation

From: The Unspinners

Hari ini adalah hari mula mengundi untuk anggota keselamatan. Seperti dah dijangka, mereka mula membuat kecuh untuk mempersoalkan integriti SPR. Bila kalah kelak dan nampaknya mereka bakal kalah teruk, mereka mahu jatuhkan kerajaan melalui revolusi.

Tian Chua dn Nurul Izzah, dua calun Parlimen PKR yang sedang dengan prospek akan kalah di kawasan masing-masing telah membuat provokasi di pusat mengundi kem askar di Parlimen Batu.


Kononnya dakwat yang dicalit pada jari pengundi askar yang bernama Azmi telah hilang. Tian Chua dan Nurul Izzah telah membawa Azmi ke Balai Polis untuk membuat lapuran..


 
Perkara ini agak menghairankan kerana pengalaman yang didapati adalah di bebrapa buah kem askar mendapati dakwat kekal tercalit sselepas 6 jam. Ada memberitahu lagi dicuci ianya lagi pekat warna.
Sebarang usaha mencuci pun masih tetap meninggalkan kesan di bawah dan celah kuku.

Ini adalah perncangan provokasi stage 1 kearah Malaysia Spring ala Arab Spring. Diharap jentera BN berjati-hati akan usaha untuk memburukkan SPR.

Sebelum ini, pihak pembangkang menyebarkan khabar agin bahawasekumpulan penjenayah sedang merancang untuk menganggu keselamatan negara dan ianya berkemungkinan disasarkan kepada anggota tentera dan polis. Ini kerana pihak polis dan tentera mudah terdedah indentitinya dgn mempunyai tanda colour di jari telunjuk..

Maka dinasihati supaya semua polis dan tentera perlu berhati-hati dalam menjalankan tugas dan aktiviti luar.

Difahamkan ianya berkemungkinan dirancang bagi melumpuhkan kekuatan keselamatan negara. Ianya berkemungkinan memang sudah dirancang oleh sesetengah pihak bagi mengadakan tanda colour di jari bagi merancang perkara ini bagi menghuru harakan keadaan.
 
Bicara Gades : Kepada rakyat Malaysia yang bakal mengundi nanti, berhati-hatilah dengan geng PR ni... derang dah mula nak buat kacau daaaa.....

Tiada ulasan: