Cari Apa?

Isnin, 7 Januari 2013

PERISYTIHARAN DAP MUSUH NOMBOR SATU NEGARA




Dekad ini, musuh utama negara ialah DAP. Kenapa DAP? Kerana DAP berjaya memperbodohkan umat Islam dan orang Melayu. Pantang ada sedikit peluang, semua nak rampas! Semasa menang di Perak, DAP mati-matian mahu menjadi Menteri Besar Perak walaupun mereka tahu Undang-Undang Tubuh Negeri Perak mensyaratkan MB mestilah seorang Islam dan Melayu! DAP melalui Karpal mahu juga meNyaman Sultan Perak! Kamu tahu di mana asal-usul Karpal Singh? 

Kini, baru semua orang tahu rupa-rupanya dengan sedikit tekanan, mereka bersedia memberi MB Perak kepada Nizar dengan Syarat beri tanah di Kelantan berpuluh-puluh ribu ekar kepada Ngah dan Ngeh (DAP). Kamu kira sekarang, jika tanah berpuluh ribu ekar itu diberikan kepada rakyat Kelantan seorang 3 atau 5 Ekar, berapa ribu rakyat Kelantan akan dapat Tanah?

Kamu mahu tahu kenapa DAP mensyaratkan tidak mahu menerima Anugerah daripada Raja-Raja Melayu? Jawapannya mudah, kerana mereka tidak iktiraf Raja-Raja Melayu! Ingatkah kamu apa kata Lim Kit Siang...dia kata Raja-Raja di Malaysia nonsone...semuanya Lanun dan Perompak! Kamu lupakah apa Lim Guan Eng kata semasa mengangkat sumpah sebagai KM Pulau Pinang. Dia berkata inilah hari yang paling aku benci kerana terpaksa tunduk dan mengangkat sumpah di depan orang Melayu dan Islam (iaitu Yang DiPertua Negeri Pulau Pinang)!

Baca Selanjutnya DISINI

Bicara Gades: Hanya orang-orang bodoh sahaja yang tidak membuka mata melihat 100 tahun ke hadapan~ BANGUN DAN BERSATULAH... THIS IS ABOUT OUR SURVIVAL...

Tiada ulasan: