Cari Apa?

Jumaat, 31 Oktober 2014

Terkini!! Wan Azizah dapat tawaran berlakon filem???

La ni nak jadi apa pulak kat Permatang Pauh? Wan Jijah nak langkah mana pulak? Baik-baik langkah naa Wan Jijah. Sat ni terkangkang jenuh nak kampoi. Kajang mau.. Permatang Pauh mau..

Lepas ni ulang tayang drama swasta 1998 akan bersiaran. Jangan lepaskan peluang menonton Sinetron Air Mata Jijah atau Janji Jijah 2014.

Bang Non Gay kata: Oh nonaku Azizah...
Gades kata: Expired dah. Tak payah dok nona nona ngat aihh.

*Tengok drama Keluarga Iskandar lagi bagus dari tengok drama Keluarga Anwar.
Puiiihh.

1 ulasan:

Awanama berkata...

Kamu nih bikin suspen je lah......aku adalah ingat cite ni betul sangat.

Boleh lah kelakar jugak buat aku gelak pagi pagi buta kat Amerika nih!