Cari Apa?

Jumaat, 19 Julai 2013

Wow!! Kehebatan PAS bermuka-muka tentang Islam

Dr. Siti Mariah Mahmud (PAS) menyeru kerajaan mengambil tindakan tegas bukan saja kepada masyarakat bukan Islam malah kepada orang Islam sendiri yang menghina agama lain.
Isunya di sini ialah, dia kata kenapa double standard asyik yang bukan Islam je kena tindakan. Ini merujuk kepada blogger seks Alvivi (Alvin dan Vivian). Dia kata kenapa tak ambil tindakan tentang Bible (versi bahasa Melayu) yang nak dibakar oleh Datuk Ibrahim Ali dan agama Hindu yang dihina oleh Datuk Zulkifli Noordin.
Hmm..hebat makcik ni. Yang isu Duta Vatican City sokong penggunaan kalimah Allah tu, awat tak bising? Apa tindakan PAS tentang ni? Kenapa tak demo depan kedutaan Vatican City tu dan baring atas jalan tanda protes? Adakah kerana si tua ni kata...

Yang isu Alvivi ajak orang Islam makan babi tu, kenapa tak bising? Ooo..nak tunjuk hangpa ni mengamalkan semangat perpaduan yang tinggi la?
Habis tu awat yang tak berpadu dengan UMNO menegakkan Islam? Sedangkan UMNO adalah kuasa Islam di negara ini. Yang nak jatuhkan tu kenapa?

http://starcore.cloudapp.net/News/Nation/2013/07/18/Take-action-over-insults-to-any-religion.aspx?utm_source=tsol&utm_medium=http%3A%2F%2Fstarcore.cloudapp.net%2FNews.aspx&utm_term=8&utm_content=%26%238216%3BTake+action+over+insults+to+any+religion%26%238217%3B+&utm_campaign=mostviewed

3 ulasan:

marikh09 berkata...

Dulu depa kata UMNO tu Assobiyah sebab memperjuangkn org Melayu, tp menurut tafsir ulamak lain makna Assobiyah lebih detail ialah memperjuangkan puak-puak sendiri seperti contohnya jika puak dia semua betui walaupun salah tp klu puak lain buat semue salah walaupun betui.....inilah puak pakatan rakyat amalkn dr peringkat bwh smpilah peringkt atas trmsklah nik ajis dan hadi.....belambak contoh dah ada depan mata...

Bicara Gades Penang berkata...

Setuju dengan marikh09...amalan salah ni bukan depa tak tau, tapi depa pejamkan sebelah mata. Ini bukan mencari akhirat. Ini jadi hamba dunia. Samalah seperti tindakan mereka membenarkan segala kesalahan ahli-ahli mereka terutama Nik Aziz dan menyalahkan segala hal Islamik yang dilakukan oleh UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Resident Evil Pok Nik ni..!!!