Cari Apa?

Khamis, 7 Mac 2013

JAWAPAN KEPADA PERTIKAIAN NAIK PANGKAT ANGGOTA DAN PEGAWAI OPS #LahadDatu #WiraMalaysia

Gades tengok ramai yang mempertikaikan kenaikan pangkat anggota & pegawai yang terbunuh semasa mengendalikan Ops di Lahad Datu dan Semporna... Beginilah ye, kalau tak tahu, DIAM adalah lebih baik.. Ataupun, baca dan selidik dulu sebelum keluarkan statement.. Jangan main hentam keromo ikut otak yang x berapa bijak tu.. sekurang-kurangnya, yang layak untuk menerima atau tidak adalah waris/keluarga mangsa sahaja.. OUTSIDERS, just shut up..

Ni, Gades share penjelasan simple je daripada group Admin VAT69 - Perjuangan Semalam..

Iqra' (Bacalah)..

...Ada lagi .... pertikaikan naik pangkat pulak ...!

admin.. tolong buat satu statement mengenai kenaikan pangkat perwira yang terkorban.. kerana ramai yang pertikaiakan kenapa dah mati baru nak naik pangkat... kenapa dah mati baru nak bg...sy dah hint sikit2... tapi sy percaya admin lg arif dan pandai bg statement... senang ckit nak jwb mulut longkang tuh... saya terbakar betul dgn statement mcm tuh...

VAT 69 - Perjuangan Semalam
2 menit yang lalu

VAT 69 - Perjuangan Semalam

Kenaikkan pangkat anggota Pasukan Keselamatan adalah mengikut merit & pencapaian anggota itu sendiri. Namun dalam kes anggota yg dinaikkan pangkat selepas terkorban dimedan perang, adalah bertujuan sebagai 'Pangkat Kehormat' dan bagi menaikkan pencen yg bakal diterima keluarga mereka sebagai satu cara membantu keluarga anggota tersebut.


Tiada ulasan: