Cari Apa?

Khamis, 29 Ogos 2013

Pengharaman Tanda Putera oleh Sang Sesumpah di Pulau Pinang


Lim Guan Eng telah membuktikan bahawa DAP tidak pernah mengamalkan demokrasi, kuku besi, dan berhati hitam dan busuk. DALAM DAP, TIADA ISTILAH KEBEBASAN MEDIA DAN KEBEBASAN BERSUARA. 
Pengharaman Tanda Putera di Pulau Pinang memang telah dijangkakan. Lim Guan Eng mencuba seboleh mungkin untuk menutup kemungkaran dan kejahatan keluarganya daripada diketahui rakyat Pulau Pinang. Maka rakyat Pulau Pinang akan terus buta sebuta butanya tentang sejarah negara.
Persoalan yang paling mudah adalah, mengapa hanya di Pulau Pinang tayangan filem ini diharamkan? Sedangkan Pakatan Haram menguasai 3 negeri di Malaysia. Kepada manusia-manusia yang celik IT tapi buta sejarah negara, sila google Laporan MAGERAN berkenaan Tragedi 13 Mei 1969. Laporan penuh berkenaan tragedi tersebut dan kejahatan yang dilakukan oleh bangsa Cina dan India terhadap Melayu ada dinyatakan di dalamnya.
Dinasti Lim ini telah lama membuat onar dan kejahatan dalam negara. Iman memang tak dapat diwarisi. Tapi kejahatan memang selalunya akan diwarisi. Sebab manusia ni memang suka ikut bisikan syaitan. Sebab itulah Lim Guan Eng berani menasihati panggung-panggung di Pulau Pinang supaya tidak menayangkan Tanda Putera dengan ugutan mereka diberi lesen perniagaan oleh kerajaan tempatan. 
Wow...masih butakah orang Melayu yang telah mengundi Pakatan Haram ini? Masih butakah orang Melayu yang masih tidak berdaftar sebagai pengundi di Pulau Pinang ini? Bila nak sedar? Nasib anak cucu kita bukan di tangan Cina dan India. Kita Tuan Tanah Melayu ini. Kita bangsa asal di sini bersama-sama kaum bumiputera yang lain.
Apa-apa pun, jika tak dapat tonton di Pulau Pinang, pergilah menonton di negeri-negeri berhampiran. Baguslah tindakan Lim Guan Eng tu. Dapat mengkayakan negeri-negeri BN. Selamat menonton!

Rujuk MAGERAN di sini

Baca halangan Tanda Putera di sini


Tiada ulasan: