Cari Apa?

Ahad, 6 Januari 2013

STOP DAP!!!!! SAVE MALAYSIA~


Regim DAP terlalu banyak pembohongan dengan propaganda ala komunis yang tak henti henti mendewakan Lim Guan Eng sebagai dewa dan tuhan yang perfect!

Beberapa orang yang sering kali berhubung dengan sumber (penulis) kerap kali bertanyakan akan sokongan masyarakat cina dan peluang BN untuk kembali memerintah Pulau Pinang. Jawapan adalah mudah, setiap kerusi yang dimenangi oleh DAP tidak bermakna seluruh kaum cina menyokong DAP dan Pakatan. Fakta itu kita jangan lupa. Bahawa pengundi kaum tionghua di Pulau Pinang dah beri peluang kepada DAP dan mereka gagal.

Kawan sumber (penulis) sendiri turun bertemu dengan para penyokong DAP dan pakatan,mereka sendiri secara terbuka menyatakan sukar pertahankan Pulau Pinang. Sebelum ini Lim Guan Eng pernah kata BN akan dapat telur ayam pada PRU13 di Pulau Pinang,kemudian beliau tukar kepada peluang 50-50.. apa sebabnya?

DAP adalah Ultrakiasu, chauvanis dan rasis. DAP bakal dihumban keluar dari Pulau Pinang. Momentum kemarahan kaum cina sedang meningkat naik keatas regim DAP.

Sumber: Klik disini (ohh, jgn lupa log in fb dulu yer)

Tiada ulasan: