Cari Apa?

Ahad, 2 November 2014

Puiii!! Fahmi Zainol kebal!!



Itulah. Dah suruh masuk universiti untuk belajar rajin-rajin sungguh-sungguh. Dapatlah bantu keluarga dan diri sendiri. Tapi nafsu nak berpolitik terlampau tinggi sangat sampai lupa tujuan sebenar masuk universiti.

CGPA pun tak tara mana. Nak kata best student pun tidak. Cuma Presiden Majlis Perwakilan Pelajar UM. Punya tak cerdik nak ambil kesempatan atas kedudukan. Dia ingat dia power gila dah jadi Presiden tu.

Dik..jangan marah kak nak kata sikit naa.

HANG NI BODOH PIANG BETOIII LA!!!

Pecatlah saya kalau berani konon!! Puiii!!

Tengok sini

“If they want to expel me, then go ahead. Let this be a lesson for the public on what is going on in universities and Malaysia.”
 “Let the students see the truth, that while they may be soaking up knowledge from the top institutions in Malaysia, in the end they are still controlled by an unjust authority."
 “I am willing to be expelled, to be imprisoned, anything for the sake of making Malaysia a better place”

CHEWAHHH!!

Hang lupa ka hang tak sedaq kat UM tu ada School of Law? Semua lawyer dalam dunia ni nak jadi lawyer kena ada degree dulu. Depa semua pi belajaq kat universiti. Tuuu...lecturer-lecturer kat universiti tuuu la yang ajaq depa. Hang ingat depa tak tau undang-undang ka?? Depa mengajaq undang-undang dik oooiii!!

HANG INGAT DEPA TAK BERANI TARUH HANG???

La ni dah kena 9 sabitan. Ambik hang!! Buat malu muka mak pak. Kalau mak pak hang tak malu pun, tuuu pakcik pak ngah pak long hang mak teh hang tu nak letak muka tang mana??

Mamu mami pakcik makcik uncle auntie sekalian...

Bangkitlah dari mimpi. Sedarlah dari kesilapan. Tinggalkan Anwar, tinggalkan PKR, tinggalkan PAS, tinggalkan DAP. Depa semua ni tak pernah ajak kita ke arah kebaikan. Dok ajak kita jadi beruk dan dapat penyakit gila khinzir macam depa ja selama ni. Anda tak suka ka  negara aman?

Tengok sini pulak

KENAPA ANAK MUDA MESTI DIPERKUDA DAN MARUAH ANDA MESTI DIKORBANKAN KERANA SEORANG ANWAR YANG TAK SUDAH-SUDAH GILA BONTOT LELAKI?

* Gades gila kentang jerrr..

2 ulasan:

Prince Righty 1 berkata...

Alah, kalo kena buang dari UM lagi bagus lah kak... nama UM ni dah busuk dah sebab budak hingusan ni... Junior aku ni... tunggulah nih senior dia datang... ><

Sofian berkata...

Tuhan berkata. Kalau kita selalu bersyukur nescaya akan ditambahkan lagi nikmat yang diberi. Maka Fahmi pun perlu bersyukur macam disarankan oleh agama kita.
Fahmi cuba fikir sejenak. Sekiranya satu hari nanti Fahmi ditakdirkan mengurus wang Biasiswa JPA dan terdapat orang yang macam Fahmi sekarang - adakah Fahmi akan berasa sangat GUMBIRA dan menawarkan biasiswa lagi untuk orang2 jenis Fahmi ni untuk melanjutkan pelajaran di luar negara pulak misalannya.
Fahmi, Duit rakyat memang duit rakyat- Tapi dengan dasar negara yang memperuntukkan wang sebegitu besar untuk menaja rakyat Malaysia terutama orang2 melayu termasuk Fahmi sendiri yang rata2 tidak berkemampuan maka patut sangat lah kita berterima kasih kepada kerjaan dan bersyukur terhadap Allah SWT yang membuka hati pemerintah/pemimpin sekarang untuk menaja rakyat yang tidak berkemampuan ini.
INGAT pesanan ini Fahmi - Kalau kerajaan yang ditunjanggi UMNO sekarang tumbang dan walaupun munkin digantikan dengan orang melayu juga, tetapi pasti tidak sama lagi. Kita semua akan habis ditindas. SEBAB melayu PR tidak dominan seperti UMNO. Suka atau tidak suka itulah hakikatnya. Cuba buat kajian sikit apa yang berlaku di P. Pinang. Cuba buat kajian sikit lagi kerajaan boneka PAS di Perak. Singapura tok sah cakaplah.....
Nak harapkan PAS ...... Fahmi tolong lah... PAS memang tak boleh nak diharapkan apa2 sekali pun.
Undang2 tukang gunting rambut wanita di Kelantan pun ditarik balik hanya dengan satu deheman DAP sahaja ......