Cari Apa?

Jumaat, 7 November 2014

Memalukan!! 8 pelajar ganas UM mula diambil tindakan!!

Elok sangat UM ambil tindakan terhadap kelapan-lapan orang student tarzan jungle boys and girl ni.

Memalukan!! A disgrace to higher learning institution!! Tak layak digelar siswa atau siswi!!

Tengok sini

Rupanya memang Persatuan Mahasiswa UM ni berkomplot buat aksi tarzan dan beruk ni. Gades memang kata depa ni sengaja dan dengan sengaja menghasut pelajar-pelajar UM yang lain supaya ikut bisikan syaitan untuk menjatuhkan maruah diri, keluarga, universiti dan negara demi menjaga maruah seorang Anwar yang merupakan peminat lubang kunyit.

Apa dah jadi dengan UM? Gades bukan maksudkan UM dah tersasar tapi apa dah jadi dengan pelajar-pelajar UM yang digeruni oleh pelajar-pelajar universiti lain selama ni?

Dulu, kalau tanya hang study mana, kalau UM, wooowww.. woooowww.. (bunyi WO). Sebab aura UM sendiri. Hanya budak hebat saja layak masuk UM.

Sekarang, kalau tanya hang study mana,, kalau jawab UM, huhh!! Atau, oh (sambil naik kening sebelah ala Ziana) dan bibir tersenyum sinis.

UM, sila tegas dengan keputusan dan tindakan anda. Kami bangga dengan pencapaian UM selama ini. Kami tak suka salah satu universiti terbaik di dunia dari Malaysia dijatuhkan imej dengan begitu merudum akibat perbuatan manusia durjana bernama Anwar.

Bukan berdendam tapi UM, jangan hampakan harapan kami dan ibu bapa kepada pelajar-pelajar UM yang lain. Kami tak mahu anak-anak kami dihasut dan diajak kepada keburukan. Duit ringgit dan pengorbanan kami untuk anak kami tak berbaloi jika akhirnya anak kami terpesong mindanya dari landasan ilmu yang sebenar.

Universiti Malaya, jangan hampakan kami.

Tiada ulasan: